Z giełdy. Słomczyn
            
				Amatorzy dostawczaków coraz częściej decydują się tu na kupno wozu po kolizji. Rośnie jednocześnie popyt na używane elementy blacharskie. Największy wybór jest wśród pokryw silnika i bagażnika oraz kompletnych drzwi do Volkswagenów. Ceny zróżnicowane. Ok. 500 zł zapłacimy za maskę do T4, 800 zł trzeba wydać na taki element do LT. W większości części karoseryjne są zarysowane, a nawet wgniecione, dlatego wymagają obróbki blacharsko-lakierniczej.
Amatorzy dostawczaków coraz częściej decydują się tu na kupno wozu po kolizji. Rośnie jednocześnie popyt na używane elementy blacharskie. Największy wybór jest wśród pokryw silnika i bagażnika oraz kompletnych drzwi do Volkswagenów. Ceny zróżnicowane. Ok. 500 zł zapłacimy za maskę do T4, 800 zł trzeba wydać na taki element do LT. W większości części karoseryjne są zarysowane, a nawet wgniecione, dlatego wymagają obróbki blacharsko-lakierniczej.
  
    
    
    
      | Hyundai H 100 2.5 TD | 
      1994 / 360 | 
      furgon | 
      6,1 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 2.3 TD | 
      1997 / 279 | 
      kombi | 
      18,4 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.4 TDI | 
      1997 / 224 | 
      furgon | 
      18,9 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 
      1998 / 320 | 
      furgon | 
      14,9 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 
      1999 / 300 | 
      furgon | 
      25,7 tys. zł | 
    
    
      | Opel Movano 2.5 TD | 
      2000 / 180 | 
      furgon | 
      24,4 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 
      2001 / 130 | 
      furgon | 
      42,0 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.2 HDI | 
      2002 / 78 | 
      furgon | 
      32,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.5 dCi | 
      2003 / 65 | 
      furgon | 
      34,5 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 
      2004 / 114 | 
      bus (9-osobowy) | 
      54,0 tys. zł |