Z giełdy. Gliwice
            
				Samochody niemieckie zawsze przyjeżdżały tu licznie, ale na ostatniej giełdzie wyjątkowo dominowały Mercedesy i Volkswageny. Pojazdy tych dwóch marek w różnych wariantach zabudowy stanowiły grubo ponad połowę ciężarowej oferty. Pozostali producenci reprezentowani byli najwyżej przez kilka pojazdów albo nie było ich wcale, jak to się zdarzyło - chyba po raz pierwszy na tutejszym placu - w przypadku Forda.
Samochody niemieckie zawsze przyjeżdżały tu licznie, ale na ostatniej giełdzie wyjątkowo dominowały Mercedesy i Volkswageny. Pojazdy tych dwóch marek w różnych wariantach zabudowy stanowiły grubo ponad połowę ciężarowej oferty. Pozostali producenci reprezentowani byli najwyżej przez kilka pojazdów albo nie było ich wcale, jak to się zdarzyło - chyba po raz pierwszy na tutejszym placu - w przypadku Forda.
  
    
    
    
      | MB Sprinter 2.9 D | 
      1990 / 210 | 
      skrzynia | 
      16,8 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.5 B | 
      1991 / 245 | 
      bus (8 os.) | 
      14 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.4 D | 
      1994 / 160 | 
      furgon | 
      15,5 tys. zł | 
    
    
      | Iveco Daily 2.5 | 
      1994 / 318 | 
      furgon | 
      14,7 tys. zł | 
    
    
      | VW LT31 2.4 D | 
      1994 / 209 | 
      skrzynia | 
      18,5 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.9 D | 
      1995 / 230 | 
      kontener | 
      25 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 
      1997 / 340 | 
      skrzynia | 
      45 tys. zł | 
    
    
      | Kia Regio 2.7 D | 
      1999 / 124 | 
      furgon | 
      11,4 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Jumper 2.2 HDI | 
      2003 / 169 | 
      furgon | 
      34,5 tys. zł | 
    
    
      | Renault Trafic 1.9 DCI | 
      2005 / 64 | 
      bus (9 os.) | 
      56 tys. zł |