Z giełdy. Słomczyn
            
				Tym razem przyglądaliśmy się dostawczakom w wersjach kombi. Przeszklone furgonetki ostatniej niedzieli stanowiły połowę giełdowej oferty pojazdów użytkowych. Tradycyjnie najwięcej było aut niemieckich: Volkswagenów i Mercedesów. Spory wybór mieli też amatorzy "maluchów". Uwagę zwracał m.in. Renault Kangoo z 2004 r. Bogato wyposażony wóz z 1,5-litrowym dieslem pod maską wyceniono na 28,5 tys. zł.
Tym razem przyglądaliśmy się dostawczakom w wersjach kombi. Przeszklone furgonetki ostatniej niedzieli stanowiły połowę giełdowej oferty pojazdów użytkowych. Tradycyjnie najwięcej było aut niemieckich: Volkswagenów i Mercedesów. Spory wybór mieli też amatorzy "maluchów". Uwagę zwracał m.in. Renault Kangoo z 2004 r. Bogato wyposażony wóz z 1,5-litrowym dieslem pod maską wyceniono na 28,5 tys. zł. Atutem był niski, udokumentowany przebieg - 55 tys. km.
  
    
    
    
      | VW T4 2.4 D | 
      1992 / 260 | 
      kombi | 
      10,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 
      1997 / 230 | 
      kombi | 
      19,0 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.5 TDI | 
      1997 / 223 | 
      kombi | 
      22,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 2.3 CDI | 
      1998 / 197 | 
      kombi | 
      24,0 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Partner 1.4 B | 
      1999 / 167 | 
      kombi | 
      11,0 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Berlingo 1.4 B+G | 
      1999 / 146 | 
      kombi | 
      12,7 tys. zł | 
    
    
      | Renault Kangoo 1.2 B+G | 
      2000 / 120 | 
      kombi | 
      14,5 tys. zł | 
    
    
      | VW LT28 2.5 SDI | 
      2000 / 120 | 
      kombi | 
      31,0 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.4 TD | 
      2001 / 190 | 
      kombi | 
      28,9 tys. zł | 
    
    
      | Renault Kangoo 1.5 dCi | 
      2004 / 55 | 
      kombi | 
      28,5 tys. zł |