Z giełdy. Przeźmierowo
            
				Poszukujący Mercedesa Sprintera w wersji furgon w minioną niedzielę nie mogli narzekać. Było więcej niż zwykle interesujących aut pochodzących głównie z przełomu minionej i obecnej dekady. Zdecydowanie mniejszą grupę stanowiły samochody skrzyniowe i kontenerowe. Mankamentem były wygórowane ceny, a sprzedający pojazdy - widząc spore zainteresowanie, nie godzili się na ustępstwa.
Poszukujący Mercedesa Sprintera w wersji furgon w minioną niedzielę nie mogli narzekać. Było więcej niż zwykle interesujących aut pochodzących głównie z przełomu minionej i obecnej dekady. Zdecydowanie mniejszą grupę stanowiły samochody skrzyniowe i kontenerowe. Mankamentem były wygórowane ceny, a sprzedający pojazdy - widząc spore zainteresowanie, nie godzili się na ustępstwa.
  
    
    
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 
      1996 / 314 | 
      furgon | 
      26,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 
      1997 / 210 | 
      furgon | 
      32,5 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 
      1998 / 192 | 
      furgon | 
      34,8 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 
      1998 / 214 | 
      kontener | 
      40,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.9 TDI | 
      1999 / 245 | 
      skrzynia | 
      39,5 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 
      2000 / 195 | 
      furgon | 
      42,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 
      2000 / 200 | 
      kontener | 
      49,5 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 
      2001 / 188 | 
      furgon | 
      51,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.7 CDI | 
      2002 / 154 | 
      furgon | 
      66,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 
      2003 / 172 | 
      furgon | 
      64,5 tys. zł |