Z giełdy. Słomczyn
            
				W niedzielę najwięcej było tu dostawczaków w wieku ośmiu-, dziesięciu lat. Dominowały niemieckie furgony, w cenach do 30 tys. zł. Zauważyliśmy, że najtańsze wśród nich były w złym stanie technicznym. Miały zużyte akumulatory, amortyzatory i ogumienie. Przed zakupem takiego wozu wielu giełdowiczów odwiedzało stoiska z akcesoriami i częściami do dostawczaków.
W niedzielę najwięcej było tu dostawczaków w wieku ośmiu-, dziesięciu lat. Dominowały niemieckie furgony, w cenach do 30 tys. zł. Zauważyliśmy, że najtańsze wśród nich były w złym stanie technicznym. Miały zużyte akumulatory, amortyzatory i ogumienie. Przed zakupem takiego wozu wielu giełdowiczów odwiedzało stoiska z akcesoriami i częściami do dostawczaków. - Większość pyta o ceny opon i używanych części mechanicznych - usłyszeliśmy od handlujących na giełdzie częściami.
  
    
    
    
      | VW T4 2.5 TDI | 
      1998 / 274 | 
      furgon | 
      17,5 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 
      1998 / 288 | 
      furgon | 
      22,8 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 
      1998 / 270 | 
      furgon | 
      26,0 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.5 TDI | 
      1999 / 246 | 
      furgon | 
      19,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 
      1999 / 232 | 
      furgon | 
      19,8 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 
      1999 / 249 | 
      furgon | 
      26,5 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 
      1999 / 216 | 
      furgon | 
      27,9 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.5 TDI | 
      2000 / 220 | 
      furgon | 
      25,0 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 
      2000 / 178 | 
      furgon | 
      30,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 
      2000 / 204 | 
      furgon | 
      32,9 tys. zł |