Z giełdy. Elizówka
            
				Na placach podlubelskiej giełdy handel w ostatnią niedzielę szedł kiepsko. Wśród wystawionych na sprzedaż ok. 50 samochodów użytkowych najwięcej było furgonetek. Kombiaki, skrzynki i inne zabudowy stanowiły niewielki ułamek oferty. Sporym zainteresowaniem cieszył się jedynie VW LT40 z 1988 roku, który jak na swoje lata był nieźle utrzymany.
Na placach podlubelskiej giełdy handel w ostatnią niedzielę szedł kiepsko. Wśród wystawionych na sprzedaż ok. 50 samochodów użytkowych najwięcej było furgonetek. Kombiaki, skrzynki i inne zabudowy stanowiły niewielki ułamek oferty. Sporym zainteresowaniem cieszył się jedynie VW LT40 z 1988 roku, który jak na swoje lata był nieźle utrzymany. Wśród młodszych samochodów, głównie wyglądem, uwagę zwracał srebrny Mercedes Vito z 1999 roku, z 17-calowymi alufelgami.
  
    
    
    
      | VW LT40 2.4 D | 
      1988 / 260 | 
      furgon | 
      7,0 tys. zł | 
    
    
      | Mercedes MB100 2.4 D | 
      1992 / 310 | 
      furgon | 
      9,6 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 1.9 D | 
      1995 / 233 | 
      furgon | 
      11,0 tys. zł | 
    
    
      | Hyundai H100 2.5 D | 
      1995 / 176 | 
      kombi | 
      10,5 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.5 TD | 
      1997 / 219 | 
      furgon | 
      14,0 tys. zł | 
    
    
      | VW LT28 2.5 TDI | 
      1998 / 150 | 
      furgon | 
      25,9 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 
      1999 / 264 | 
      kombi | 
      19,0 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Jumper 2.0 HDI | 
      2002 / 149 | 
      furgon | 
      29,2 tys. zł | 
    
    
      | Opel Vivaro 1.9 DTi | 
      2003 / 212 | 
      furgon | 
      26,0 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.0 TDDi | 
      2005 / 100 | 
      furgon | 
      46,5 tys. zł |